Antingen stödjer din webbläsare inte javascript, eller är javascript inaktiverat. Denna webbplats fungerar bäst om du aktiverar javascript.

Läsfrämjande undervisning i gymnasieskolan - ett utvecklingsprojekt i samverkan mellan Högskolan Väst och Kunskapsförbundet Väst

Anita Varga, Sofia Davydenko

Den här rapporten är ett resultat av ett samverkansprojekt mellan Högskolan Väst och Kunskaps förbundet Västs fyra gymnasieskolor Magnus Åberggymnasiet och Nils Ericsson gymnasiet i Trollhättan samt Birger Sjöberggymnasiet och Birger Sjöberggymnasiets kommunala vuxenutbildning i Vänersborg under vårterminen 2022.

An affordance-focused approach for working with authentic materials: A practice-research initiative

A. Elgemark, A. Henry & P. Jansson

To appear in G. Erickson, C. Bardell & D. Little (eds.), Collaborative Research in Language Education: reciprocal benefits and challenges. De Gruyter.

Lärarstudenters förutsättningar att utveckla yrkesspecifika kunskaper: En studie av förskollärar- och grundlärarprogrammens matematikdidaktikutbildning

Forslund Frykedal, K. (2023)

Educare. (Submittad)

Senast uppdaterad